Sprzedaż i logistyka

HANDEL

Wspiera procesy sprzedażowe oraz zarządza gospodarką magazynową. Umożliwia wystawianie dokumentów sprzedaży, zakupu, ofertowania, ewidencji zamówień i obsługi magazynu. Podstawowe funkcje programu obejmują: tworzenie kart towarowych i usługowych, definiowanie cen i tworzenie cenników, przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach, wystawianie dokumentów handlowych i magazynowych, weryfikację stanów magazynowych.

Dlaczego warto korzystać z programu:

  • połączona funkcjonalność: sprzedaż/fakturowanie oraz magazyn
  • kompleksowa informacja na temat kontrahentów w jednym miejscu
  • automatyzacja procesów wystawiania dokumentów
  • szczegółowa ewidencja ofert oraz zamówień
  • bieżąca kontrola stanu należności i zobowiązań
  • możliwość indywidualnego dostosowania obrotu magazynowego do potrzeb przedsiębiorstwa
  • zarządzanie stanami magazynowymi

CRM

Wykorzystywany jest w zarządzaniu i utrzymywaniu relacji z Klientami. Dzięki swojej elastyczności może być użytkowany w każdej firmie bez względu na wielkość, profil czy branżę. Umożliwia tworzenie listy kontrahentów i przypisywanie do nich historii kontaktów. Program jest prosty i intuicyjny. Pozwala na zaplanowanie kampanii oraz zadań w ramach kampanii. Przydziela zadania i zasoby, niezbędne do realizacji projektów. Umożliwia przygotowanie wysyłki seryjnej oraz daje możliwość wykorzystania poczty email.

Dlaczego warto korzystać z programu:

  • budowanie bazy kontaktów i długotrwałych relacji z Klientami
  • łatwy dostęp do informacji
  • pełna historia kontaktów w jednym miejscu
  • archiwizacja dokumentów
  • sprawna organizacja pracy, delegowanie zadań i kontrola ich realizacji
  • planowanie kontaktów
  • możliwość określenia potencjału kontrahentów

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY

Nowoczesne narzędzie wspierające pracę zespołu sprzedażowego poza firmą. Umożlwia dostęp do danych handlowych i sprzedażowych w każdym miejscu i z wielu urządzeń, w tym również mobilnych: notebook, tablet, smartfon.

Dlaczego warto korzystać z programu:

  • wygodny dostęp do danych handlowych i sprzedażowych
  • możliwość tworzenia i wystawiania dokumentów handlowych takich jak: oferty, zapytania, cenniki
  • wsparcie kontaktów z Klientami: planowanie wizyt, rejestracja zdarzeń
  • śledzenie procesów zamówień Klientów
  • możliwość weryfikacji płatności Klientów
  • integracja z kalendarzem Google
  • integracja z bazą GUS

Pulpit kontrahenta

Nowoczesna platforma B2B, wspierająca współpracy z dostawcami i odbiorcami.

Dlaczego warto korzystać z programu:

  • wygodny dostęp do danych - dostęp online
  • samodzielne wystawianie dokumentów przez kontrahentów: zapytania, oferty
  • dostęp dla kontrahentów do należności i zobowiązań
  • możliwość przeglądania i odbierania faktur sprzedaży
  • dostęp do indywidualnych warunków handlowych kontrahentów
  • możliwość przeglądania listy towarów wraz ze zdjeciami towarów

Oprogramowanie

Umów się na konsultacje

Szukasz oprogramowania dla swojej firmy?

Zostaw kontakt. Oddzwonimy i doradzimy przy wyborze najlepszego rozwiązania dla Ciebie i Twojej firmy. Bezpłatnie.

Mail

Zapisz się na Newsletter